看小说累了?来玩玩小游戏吧!! 讓含羞答答的小妹得到性滿足

Saturday, March 21, 2009

女友家姐的挑逗

同女友拍左拖差不多三年,漸漸對性有些少改變。當初我同佢一齊,大部份都係被佢既「嬌人」身材吸引。因為自我懂「性」以來,對大波既女人情有獨鐘,揀色情片唔理好醜,首要條件都係要大波。好彩而家既女友大波得來,樣貌仲好可愛,佢既上圍有34D。

起初同女友做愛,雙手總係佢巨乳上不斷咁摸索,個種充實既感覺真係非筆墨能形容。不過到左而家,小弟迷上左另一種東西。話說小弟同女友拍拖冇幾耐,經常係佢屋企過夜,佢屋企有爸媽和家姐,而今次既主角當然係佢家姐。老實講,起初係屋企見到佢家姐時,完全唔吸引,原因佢既上圍唔及得我女友。佢只有C cup,但自從個次既經歷,我對佢已經完完全全改觀
.............

記得有一次我同女友行完街後,番佢屋企,個時已經差唔多深夜一點鐘。番到屋企,女友第一時間去沖涼,我就一個人係客廳等沖涼。忽然,從女友家姐房裡面傳黎一陣好似開動剃刀機既聲音,初時我都無在意。但係過多一陣,個隻剃刀聲中,夾雜住一d呻吟聲,我即時既反應當然係將隻耳貼緊房門。聽左一陣,可以肯定絕唔係剃刀聲,而係自慰器發出既聲音,因為呢種玩意我同女友都唔知玩過幾多次。當時我滿腦子都係佢家姐自慰既情景,我既巨棒好快亦整醒左,一方面幻想佢自慰時既姿勢,另一方面不斷套弄自己既巨棒,佢既呻吟聲亦越黎越急促,幻想我既巨棒係佢充滿愛液既深穴裡面不斷咁來回抽插,連我都不自覺發出左一陣陣既呻吟聲。個時我已失去理性,想盡快搵個濕穴俾我既巨棒發洩一番。好自然,我向佢家姐房門既門鎖一扭,但係度門上左鎖。個時洗手間既門打開,我女友剛好沖完涼出黎,我即時捉住佢,衝左入房,將佢翻轉身,除低條褲,向佢既濕穴狂插,當女友仲未攪清楚咩事,我既精液已經一洩如注。

經過上次既經歷後,我每次同女友行完街後,都要求俾我響佢屋企過夜,我對佢話原因係我晚晚都想插佢,佢聽到都唔知幾興奮,其實背後真正原因我諗大家都應該知道,就係我要想辦法親近佢家姐。

總於等到一個珍貴既機會,就係女友爸媽出外旅行,剩低佢兩姐妹係屋企。個晚我地屋企後,佢家姐仲未番黎,我就提議響房到睇四仔。同以前一樣,睇左唔夠一半,就同女友開始攪野。因為屋企冇人,攪野唔駛就住就住,博命咁大大力插佢,而佢又毫無顧忌咁呻吟。我地由房做到出廳,廳做到入廚房,廚房再入去洗手間,最後響洗手間開住花曬,一路咁插,我地簡直進入左忘我既境界。之後到我小弟弟發射完後,我就同女友一齊沖涼,跟住佢話要洗埋個頭,叫我出去先,咁我咪自己光脫脫咁番去房到衫,最精采既時候到啦!

就正係我返房想著番d衫既時候,佢家姐竟然係我女友張床到睇緊我地個套仲未播完既四仔,仲要一路睇,一路用自己既手指插落自己下面到,我諗佢趁我同女友係洗手間大戰個時番黎,心諗佢唔抵得自己個妹咁舒服,叫得咁鬼大聲,自己就係到幻想俾人插緊。我當然冇咁快入房驚動佢,企係房門一路睇佢食自己,一路打飛機。講真呀,真係爽過頭先同女友激戰個場。一睇我女友家姐個 look就知佢一定好
性急,因為佢鞋都未除就坐係張床到自慰,睇住佢副淫樣同聽佢d呻吟聲,真係幻想唔到平日既詩文樣。唔夠一分鐘,我就停手啦,因為我再郁,小弟弟會射出黎。當其時我都唔知係邊度黎既勇氣,行左入房,光脫脫咁企響女友家姐面前。誰不知,佢不單止冇俾我既舉動嚇親,仲用剛剛插完自己濕洞既手指慢慢由下掃上對C cup 波,再係乳頭上面打圈。另一隻手就繼續向下體
搜索,再加上俾佢對極具挑逗性既眼神望住,我當堂都黎唔切反應,只係識企響門口度不繼手淫。當時既情景維持左差唔多兩分鐘。跟住佢起身,整理好d衣服,行出房門。正當經過我既一瞬間,有意無意咁,用佢隻玉手向我支巨捧掃過。

我知女友好快會出黎,於是盡可能壓抑住個股性衝動,否則我己經狠狠地征服左佢。我唯有睇住佢迷人既背影,成套黑色既OL制服,加上黑色絲襪同高跟鞋,完完全全係男人心目中最能激起性慾既榜首服飾。正當佢閂門個一刻,佢指住張床。我一望之下,佢居然將佢剛著完既T-back內褲放係張床上面,似係留俾我。我當然唔會錯過咁好既機會,起佢條佈滿愛液既T-back一聞,然後再包住自己既巨捧,坐係張床度自瀆起黎,個種刺激又興奮既感覺簡直難以形容。好快,我既精液以經射到自己身上,心裡面抑壓既慾火終於得到解脫。

之後我自己整理好,正係度收拾緊間房,女友剛好沖完涼,當時好有衝動想話俾佢聽佢家姐剛才幾咁淫賤同點樣挑逗我。但最終我都係冇講出黎,因為我怕女友知道後,會唔俾我上黎佢屋企。而家,我簡直想搬黎女友屋企住,盡快等下一次既機會來臨。

尋晚女友叫我上佢屋企食飯,咁我收左工之後,上去佢度。一上到去,女友開門,入到去見到佢家姐係度,仲要著住條好短好短既褲,隻腳又長又靚,上身著件好薄好貼既白色T-shirt,入面又冇帶Bra,果兩點突曬出黎,真係想引死人咩!女友即時叫佢唔好咁著,佢仲話:「有咩問題!你家姐我不嬲都咁著架啦。」女友都冇佢辦法,唯有入廚房整埋D野先。

佢家姐突然坐過黎問我:「我索唔索呀?我唔會話俾我細妹知架,我淨係想知咋!」
咁我咪話:「梗係索啦。」
佢又問:「咁你想唔想同我攪野呀?」
我答:「係男人都想架啦。」

之後佢拎起我個手提,Save低左我個電話號碼落佢電話度。之後女友拎D出黎,佢就行開左啦。我地3個一路食一路傾,有講有笑,不過佢家姐就周不時望下我,笑下。食完飯,我話想走先,點知我女友留都唔留下我。算吧!返屋企仲好,可以上網,話唔定俾我係MSN識到件索野。

上左車一陣,電話響,我望下個來電顯示,個電話號碼我唔識架喎。聽下先,睇下邊個打黎都好。

我:「喂。」
佢:「得唔得閒出黎陪下我呀?」
(咦""女友家姐喎)
我:得,不如上黎我屋企。

我立刻落車,好彩架車行左唔係好遠。行番去樓下搵佢。嘩,索呀!同佢坐的士番屋企,上左車冇幾耐,佢攬住我,仲錫我個咀,又搵隻手摸我下面,我心諗發達啦!同佢打車輪打到落車,一入到屋,佢去左洗手間,之後聽到開水沖涼既聲。我行入去睇下,個衰野除曬衫沖涼,仲叫我入去同佢一齊沖添。我即刻除晒D衫,同佢打車輪,係咁佢對波。唔"""真係又大又彈手。另一隻手就攪佢個西,我將隻手指伸入去插佢,佢好鬼high,係咁叫。過左一陣,佢叫我停,跟住跪低幫我含,嘩"""佢把口好得呀,得過我女友多多聲,正呀!之後我即刻抱起佢出廳,放佢係梳化度,拎起佢隻腳,一野插曬入去,唔"""正丫!

佢:「呀"""咁粗既""""吊死我啦"""""呀"""嗯"嗯"嗯"""」
我:「正唔正呀?」
佢:「呀""呀"""正丫""""繼續丫!」

吊左一陣,換姿勢,同佢玩狗仔式。整高佢個pat pat,真係好圓好滑.一野又插曬落去。


佢:「呀""呀""呀"""好入"""好正呀"""」
我:「鐘唔鐘意我吊你?」
佢:「好""好呀"""繼續呀""呀"嗯""呀"嗯""」
我:「唔好話俾你阿妹聽,知唔知?」(大大力咁吊佢)
佢:「呀"""知啦"""知啦""""」
我:「大聲d""我聽唔到"""」(係咁打佢pat pat)
佢:知啦~~~知啦~~~~
我:「你pat pat好彈手喎""""」(再大大力吊佢)
佢:「呀""""呀""""呀""""」

之後我扶起佢,將佢背住我坐落黎。一路吊佢一路佢個波,間中搓佢粒lin。而佢就擰個頭過黎想同我打車輪,我避開,唔肯同佢咀。

佢:「咀我"""咀我呀"""」

見佢係咁求我,就同佢打下車輪,一隻手佢個波,一隻手伸落下面,攪佢粒陰核,攪到佢叫都叫唔到。見到佢塊面紅曬,好鬼可愛。我加大力度,一野頂上去,嘩 """好正丫"""係咁頂"""呀"""唔得啦"""呀"""
呀"""感覺到佢下面突然好窄,我都唔得啦,射曬入去。過左一陣,佢問我,平日得閒可唔可以搵我出黎再吊過。梗好啦,咁正!!

No comments:

Post a Comment